piątek, 5 grudnia 2014

Scratch, to... 

Dziś kilka słów od tych, którzy biorą udział w programie "Mistrzowie Kodowania". 
Pociągnęłam ich trochę za język. Szczerze mówiąc, miałam z tym problem, jak skłonić ich do refleksji. Przecież to nie lekcja, gdzie trzeba odpowiadać na pytania nauczyciela. Poza tym co tu mówić o rzeczach oczywistych. 

Udało mi się jednak dowiedzieć, że:

"Na początku nie wiedziałem o co w tym wszystkim chodzi..." (Dawid)

"Scratch to wciągająca zabawa..." (Łukasz) 

"Projekty mogą się przydać młodszym kolegom i koleżankom w nauce. Polecam wszystkim zabawę w skreczowanie. Można się wiele nauczyć" (Ania)

"Wczoraj... nie mogłam się doczekać, żeby włączyć komputer i dokończyć moją pracę" (Kasia)


Radość z poznawania nowych rzeczy, pokonywania trudności i osiąganych efektów przez dzieci, to wartość dodana programu Mistrzowie Kodowania.

Czy trzeba więcej?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz